streda 30. decembra 2015

PRETTY PAPERS - CHALLENGE 12/2015


TÉMA: Vánoční barevná paleta


A výsledok môjho tvorenia dopadol takto........
 

                          na obrázok som použila biely papier spevnila som ho gessom počkala som kým vyschne, potom som naň špachtľou naniesla miš-maš akrylky (červenú, bordovú, fialovú a ružovú) .... po vyschnutí som sem tam navoskovala a následne som naniesla bielu akrylku a ešte do mokrej farby, som opatrne vtlačila obrázok z ryžového papiera (dohladila som ešte štetcom) po vyschnutí som šmirgľom zošúchavala  bielu akrylku, kým mi nevyšli na povrch podkladové farby na záver som pretrela gloss gelom a nalepila ozdoby.
Do tvorenia priatelia......
Katky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Plány čítania: Prehľadávať plány: Všetky

Plány čítania: Prehľadávať plány: Všetky